vierde etappe Elten (D) 13 km - Reisverslag uit Elten, Duitsland van Jorgen en Henny Voordes - WaarBenJij.nu vierde etappe Elten (D) 13 km - Reisverslag uit Elten, Duitsland van Jorgen en Henny Voordes - WaarBenJij.nu

vierde etappe Elten (D) 13 km

Blijf op de hoogte en volg Jorgen en Henny

04 Mei 2015 | Duitsland, Elten

Vanmorgen eerst met de trein en de bus naar Braamt gegaan. Hier hebben we de route weer op gepakt. Het landschap (Montferland) is hier een beetje heuvelachtig dus zitten er leuke maar stevige klimmetjes in. Na drie kwartier begint het te regenen en moeten we onze poncho's aantrekken. Deze zijn dan ook niet met uit geweest. toch is de stemming opper best. We zijn blij dat we weer verder mogen.
aangekomen bij "B&B Herrenhaus Elten" worden we erg gastvrij ontvangen Door gastheer. Hij hangt meteen de poncho's op een laat ons onze kamer zien. Het ziet er mooi uit. (Wel even oppassen vannacht dat de keramische kaarsen standaard, die aan het voeteneind van het bed staat, niet om geschopt wordt.)
lekker even gedouched en een lekkere pasta bij de Italiaan op de hoek.
het is echt fantastisch. Morgen gaan we naar Millingen a/d Rijn.

• 04 Mei 2015 - 08:22

Wilma:

Hoi lieve Henny en Jørgen,
    Heel leuk om te lezen! En natuurlijk een bijzonder initiatief! Wij gaan jullie volgen. Kan dat alleen via Facebook of is er ook een blog waar je je kunt aanmelden?
    Wij zitten nu bij de Zwitsers -Italiaanse grens. Veel loop plezier!
    Liefs, Wilma en Jan

Jorgen en Henny

Wij, Jorgen en Henny Voordes willen een lange voetreis maken richting Istanbul. We weten nu nog niet waar we langs gaan maar willen in verschillende vakanties onze wandelreis voortzetten. In dit dagboek willen we de ontwikkelingen bijhouden en iedereen op de hoogte houden hoe onze voorbereidingen gaan. We wilden in eerste instantie met een tent gaan trekken en zo van camping naar camping gaan. maar hebben besloten om het eerst maar met B&B te gaan doen. Aan het einde van elke sessie met verschillende etappe's met de trein, bus, of wellicht vliegtuig weer naar huis om ons dan weer verder voor te bereiden op een nieuwe aansluitende etappe.

Actief sinds 24 Juni 2014