rondje Wiselmaat (geel) - Reisverslag uit Enter, Nederland van Jorgen en Henny Voordes - WaarBenJij.nu rondje Wiselmaat (geel) - Reisverslag uit Enter, Nederland van Jorgen en Henny Voordes - WaarBenJij.nu

rondje Wiselmaat (geel)

Door: Jorgen

Blijf op de hoogte en volg Jorgen en Henny

19 Juli 2014 | Nederland, Enter

Omdat het vandaag een erg hete dag zal worden zijn we vanmorgen maar vroeg (06:00 uur) opgestaan. We zijn met de auto naar Enter gereden en zijn begonnen aan de Wisselmaat Route (Geel) een erg mooie route door een natuurgebied. maar na een poosje waren we de gele bewegwijzering kwijt en zijn we maar onze eigen route gaan lopen.
Ik had af en toe behoorlijk last van die gemene steekvliegen. en Henny maar lachen om mijn gemaai naar die beesten.

Vitens heeft er trouwens een erg mooie waterpartij gemaakt waar veel zwanen, ganzen eenden en andere vogels naar toe komen. erg mooi.

Op een bankje hebben we daar ons ontbijt (wat we meegenomen hadden) opgegeten en een bakkie koffie gedronken. De temperatuur begon al behoorlijk op te lopen en we zijn na een kilometer of 12 maar weer in de auto gestapt.

Niet een hele lange wandeling maar wel voor het eerst met wat bepakking 12 km met een snelheid van 4,8 km/h
Er moet dus nog zeker wat opgebouwd worden.

Jorgen en Henny

Wij, Jorgen en Henny Voordes willen een lange voetreis maken richting Istanbul. We weten nu nog niet waar we langs gaan maar willen in verschillende vakanties onze wandelreis voortzetten. In dit dagboek willen we de ontwikkelingen bijhouden en iedereen op de hoogte houden hoe onze voorbereidingen gaan. We wilden in eerste instantie met een tent gaan trekken en zo van camping naar camping gaan. maar hebben besloten om het eerst maar met B&B te gaan doen. Aan het einde van elke sessie met verschillende etappe's met de trein, bus, of wellicht vliegtuig weer naar huis om ons dan weer verder voor te bereiden op een nieuwe aansluitende etappe.

Actief sinds 24 Juni 2014